آرایش و زیبایی

داشتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی + ترفند

داشتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی + ترفند : سرانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به قدری زیاد است که با انتخاب فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی ، بازار بسیار گسترده و پرطرفداری را در انتظار شما قرار داده است. البته رقبای شما نیز بسیار بزرگ هستند و برای حضور پررنگ در این زمینه باید نقشه راه خوبی داشته باشید. همراه با دو جنبه ساختار داده ، ما به ترفندهای لازم برای داشتن یک فروشگاه لوازم آرایشی موفق اشاره خواهیم کرد.

لوازم آرایشیداشتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی + ترفند

اولین قدم در این بازار شلوغ تقویت برند شماست.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، بازار لوازم آرایشی بسیار محبوب و رقابتی است ، بنابراین باید به فکر تقویت برند خود باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

پاسخ به سوالات زیر دید بهتری در این مورد به شما می دهد:

  • چه ایده های جدیدی در مقایسه با سایر وب سایت ها دارید؟
  • آیا مخاطبان خود را به درستی شناسایی کردید؟ آیا می دانید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید؟
  • آیا مخاطبان شما در حال حاضر به یک مارک خاص وفادار هستند؟
  • آیا به دنبال تولید محصول جدید هستید؟ آیا امکان همکاری با مارک های معتبر در این زمینه وجود دارد؟

لوازم آرایشی

بیشتر بخوانید: چند نکته‌ مهم برای خرید رژلب باکیفیت

 

قدم دوم :ترندها را دنبال کنید.

اگر می خواهید وارد دنیای زیبایی شوید ، باید بتوانید موج‌های تولید کننده مد و ترند را شناسایی و دنبال کنید. برای شروع می توانید لیستی از فعالان این حوزه تهیه کنید. وبلاگ نویسان زیبایی و آرایش ، وبلاگ نویسان زیبایی که در زمینه رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، نشریات و مجلات ، شرکت های بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی فعال هستند می توانند بخشی از لیست شما باشند.

روش دیگری که تقریباً برای شما رایگان است مشاهده آخرین عکس های ارسال شده در شبکه های اجتماعی فعال در این زمینه مانند Pinterest یا عضویت در خبرنامه وب سایت های معتبر تولیدی یا فروش لوازم آرایشی است.

این امر به ویژه هنگامی که به دنبال تولید محصول جدید هستید بسیار مهم است!یک راه دیگر برای سنجش میزان محبوبیت کالاهای انتخابی برای فروش آنلاین، استفاده از گوگل ترند (Google trend) است.

ترفندهای موثر برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

مرحله 3 :بازار هدف خود را با دقت انتخاب کنید.

بسیاری از مشاغل در ابتدا بازار هدف مشخص تری را انتخاب می کنند و محصولات خود را به تدریج گسترش می دهند. اگر در ابتدای کار تحقیقات بازار را انجام داده باشید ، احتمالاً می دانید که کجا فرصت رشد بیشتر وجود دارد.

به عنوان مثال ، می توانید با ورود به حوزه محصولات مراقبت از پوست و پوست شروع کنید.
داشتن یک وب‌سایت تخصصی درمورد رنگ مو، روش های مراقبت ‌های مو و فروش محصولات مرتبط، مانند انواع شامپو و .. می‌تواند گزینه دیگری باشد.ارائه محصولات آرایشی با رنگ‌های ملایم، بر پایه فرمولاسیون های گیاهی و مناسب پوست های حساس، گزینه جذابی برای مخاطبان نوجوانان فروشگاه اینترنتی شما است.

ترفندهای موثر برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

بیشتر بخوانید: معرفی انواع برندهای ریمل

قدم چهارم: داشتن طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای است.

طراحی وب سایت جداگانه حرفه ای نقش مهمی در موفقیت فروشگاه شما دارد. توصیه اکید ما استفاده از وب سایت های اختصاصی است که دارای ویژگی های بسیاری هستند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد یک سایت معروف مانند سفورا ، ارائه پیکج های آرایشی با تخفیف‌های ویژه است. بهتر است فروشگاه اینترنتی شما قابلیت ایجاد پیکج‌های مختلف و هم چنین ارائه کدهای تخفیفاتی مناسبتی داشته باشد. هم چنین ارائه هدیه های ویژه به ازای مبلغ خاصی از خرید و حتی قابلیت انتخاب تخصصی این هدیه ها، از جمله ویژگی هایی است که کمک بزرگی به اجرا ایده های کمپین های تبلیغاتی شما می‌کند.

بیشتر بخوانید: 10 مورد از بهترین مارک رژلب های معروف 

فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین تنها سایت فروش محصولات نیست. ارائه مطالب مرتبط در مورد مشخصات و ویژگی های محصول و همچنین درج بازخورد کاربر ، تأثیر بسیار مثبتی در افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش فروش شما دارد. از آنجا که محصولات آرایشی و بهداشتی محصولات سواچ محصولات به صورت ویدئو امر مرسومی است، فروشگاه اینترنتی شما باید بسترهای مناسب بارگذاری محتوای ویدئو را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

قسمت عمده ای از بار تاثیرگذاری یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش بر عهده گرافیک زیبا و تجربه کارکردن در سایت است. محصولات لوازم آرایشی معمولا دارای دسته بندی‌های زیادی هستند. نحوه مرتب کردن و صفحه بندی این محصولات و هم چنین ایجاد دسترسی های راحت برای کاربران از جمله وظایف طراح سایت برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق ودرآمدزا است.

قرار داشتن تعداد زیادی محتوای تصویری به صورت عکس های با کیفیت بالا و همین‌طور ویدئو های متعدد، ممکن است موجب کاهش سرعت بارگذاری فروشگاه اینترنتی شما شود. سرعت سایت، پارامتر بسیار مهمی در سئو فروشگاه اینترنتی محصوب می‌شود. در یک طراحی سایت حرفه ای همواره بر بالا بودن سرعت تاکید می‌شود تا کاربران در سریع ترین زمان ممکن وارد صفحه مورد نظر خود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.